2011. augusztus 25., csütörtök

Hibás, rossz SD kártya helyreállítása


Előzmények:
Nos azt hittem bemondta az unalmast a 8GB-os SDHC kártyám. A kártyát telefonban használtam és a hiba azután keletkezett, amikor egy addig nem használt géphez csatlakoztattam a telefonomat. Nem vártam meg míg megfelelően felismeri a telefont és kitéptem a kábelt a művelet közepén. Na ezek után a Micro SD kártyámat semmi nem olvasta be. Le is mondtam a kártyáról, csak a képeimet akartam valahogy leszedni róla.

Megoldás:
A neten találtam valahol és nem garantálom, hogy mindenkinek működni fog ez a megoldás. A saját véleményem szerint az én kártyámnak a baja az volt, hogy pont olyan szektorok sérültek meg a kábel kirántáskor amelyek a felismerésben segítettek volna vagy valamilyen infot tartalmazott a kártyáról. Ha fizikailag sérült a kártyád akkor sajnos kuka.
Lépések:
- Indíts el egy intézőt.
- Ott van egy olyan fül hogy Kezelés (Manage)
- És itt található Merevlemez kezelés (Disk Managment)

Nekem itt látta a kártyámat és innen már tudtam formázni. Semmi másból nem, sem telefon, sem kártyaolvasó se semmi.

Remélem segített valakinek ez a megoldás.

39 megjegyzés:

Névtelen írta...

Teljesen véletlen találtam rá erre a linkre, miután az én kártyám ma délután hasonlót játszott, s végső megoldásként fórumokon keresgéltem hasonló hiba után. És nagyon-nagyon köszönöm! Mert olvassa és látom a kártyám nem csekély tartalmát!!!! Fogadd hálás köszönetét egy nem is rég még annyira dühös embernek! Gabi

Névtelen írta...

Hali nekem is van egy ilyen problémákkal küzdő 16 gb-s sd karim.én nem nagyon találtam windows 7-n olyan fület, hogy kezelő,lehet hogy béna vagyok hozzá.Nagyon nagy segítség lenne ha leírnád pontosan hol találom ezt a merevlemez kezelőt!
előre is köszi!
horek25@freemail.hu

Névtelen írta...

W-xp; W-7 egyforman: Control Panel > Administrative Tools > Computer Management > Disk Management ( ha kell job klik rea es Rescan Disks )

Névtelen írta...

Szia olyan kérdésem lenne, hogy ha a kötetet formázom mindent adatot elvesztek. De te azt írtad, hogy szeretted volna a gépeidet vissza szerezni. Sikerült ez neked vagy csak a kártyát tudtad megmenteni?

Névtelen írta...

szia nekem is ugyan az lenne a problémám mint az elöttem szólonak nem találok a gépen ilyet. elmagyaráznád nekem is de ugy hogy nem vagyok se számitógép szaki se semmi ehez hasonló igazából gépet is alig használok. :D köszi elöre is

Ferenc írta...

Hát nekem sajnos nem tudta formázni. (win7)

Névtelen írta...

Köszönöm!

Ugyanezt játszottam el 2db 8GB kártyával. Már azt hittem kuka.
Király vagy!

Névtelen írta...

köszönöm köszönöm köszönöm!

Névtelen írta...

nekem magyar a win7. Sehol se találtam ezeket az ikonokat az összevissza magyar elnevezések miatt. Így hát: Start menü, jobb klikk a sajátgép/számítógép gombra, kezelés parancs, majd lemezkezelés...
https://www.facebook.com/elek.beviz.583

Névtelen írta...

Sziasztok, nekem is hasonló gondom van a 16GB-os kártyámmal, egyik pillanatról a másikra, nem ismerte fel a telefonom, és mikor gépbe próbáltam, az sem. A gond az, hogy követtem a lépéseket, de csak azt érzékeli, hogy az adapter (Micro-SD -> SD) van bedugva, de abban semmi... Így még formázni sem tudom, valaki PLS HELP!

Névtelen írta...

Win.7-en: Start - Számíógépre jobb klick -ott megjelenik a kezelés

Névtelen írta...

végre megtaláltam..de hol lehet formázni ?

Jano023 írta...

Szia, mit találtál meg pontosan? Mit keresel és milyen operációs rendszeren?

Névtelen írta...

Üdv! Eljutottam a lemezkezelőig és ott volt a kérdéses meghajtó betűje is, de hiába nyomkodtam a jobb egeér gombot, formázási lehetőséget nem találtam. Segíts légyszi! köszi

Jano023 írta...

Szia, alatta látszik a felosztás ott próbáld meg.

Névtelen írta...

Nekem olyan mint a képeden a disk1, azt írja hogy üres és csak betűjelet, tulajdonságot meg súgót tudok választani.

Olcsó micro SD írta...

Még jó hogy rátaláltam erre a bejegyzésre, mert bár tudtam, hogy van ilyen rész a winben, de megfeledkeztem róla. Köszi.

kovacspeti96 írta...

Sziasztok! Nekem is hasonló gondom van, de nekem sokkal fontosabb lenne a rajta lévő adat. Nem tudtok valamit, amivel vissza lehet szerezni?

Jano023 írta...

Én már csináltam visszaállítás de sajnos elég régen. Nem tudom mivel sikerült, de kipróbáltam jó pár dolgot. A getdata back ami beugrik.

Unknown írta...

Sziasztok,
ha ajánlhatom, nekem is van egy, már kétszer bevált fájlvisszaállító programom, ami kivétel nélkül az összes adatomat visszaállította a micro sd kártyámra: Recuva-Piriform.
Viszont egy kérdésre még mindig nem tudom a választ, ebben kérném a segítségeteket. Ezek után használhatom nyugodt lélekkel a micro sd kártyámat? ( mellesleg samsung,fél éves és 64 gb-os)Nem igazán voltam erre "lekileg" felkészülve,ugyanis nem fél éves használatban gondolkodtam...

Zoltán írta...

Köszönet a megoldás megosztásáért !
A majdnem kidobott 512 MB-os kártya újra használható, ami azért is sokat jelent, mert ennél nagyobbat nem kezel a Dimage Z20-asom. És 2GB-os-nál kisebb kártyát egy hete
keresek, az eredmény nulla volt.

Üdv.!
ZB

Névtelen írta...

Sziasztok segitseg kellene.sony ericsson play em van,es nem akarja fel ismerni az sd kartyat.de masik telo meg igen

Jano023 írta...

Lehet a kártya nem megfelelő fájlrendszerű ... azt nézted már?

Unknown írta...

Helló én is Eljutottam a lemezkezelőig és ott látta a kérdéses meghajtót, de hiába nyomkodtam a jobb egér gombot, formázási lehetőséget nem találtam Csak a betűjelet lehet módosítani + a súgó. Segíts előre is! köszi

Névtelen írta...

Sziasztok!
a leírás szerint csináltam mindent. A régi 1GB-os kártyámat(amivel nincs gond) simán beolvassa a laptopom, és a kezelő is látta. Viszont a problémás 32GBos kártyámat amit se teló se laptop nem lát, még ebben az intézőben se jelenik meg. Fizikailag nincs hogy meghibásodjon, ami esetleg szóba jöhet az a telefon melegedése. Kérdésem az lenne, hogy így már senkinek nincs tanácsa, hogy menthetném meg?

Fauna írta...

Nekem így nem látja a kártyát egyáltalán. Esetleg valami más ötlet?

Fauna írta...

Nekem sajnos így nem látja a kártyát. Más ötlet esetleg?

Névtelen írta...

Sziasztok! Nekem is hasonló problémám van, azzal a különbséggel, hogy vírus van rajta. 8 Gb-os micro SD, telefonban volt. Vírusírtó nem bír vele, kitörölni nem tudom a fertőzött fájlt, se formázni a kártyát semmilyen meghajtóval sem. Megtaláltam ezt az oldalt, el is jutottam a kezelőig, látja is a kártyát, de sehol nem találok olyan opciót, hogy formázás.
Köszönöm.

Névtelen írta...

Hapóka-ként Az SSD+SDXC kártyákkal futó Win7 hibát jelzett az SDXC 64GB-n, pedig minden elérhető, kezelhető volt!
Felajánlotta a javítást tévedésből megbíztam benne! D: driveból csinált F: Látszólag minden oké, de semmit sem lehetett törölni Irásvédett Védett / Törlés védetté vált!
Számítógép drive kijelölés jobb klikk után formázás exFat formátumban, ráhagytam.
Azonnal (gyors törlés) üres lett ezt akartam, de maradt F: drive. Írni lehetett, törölni is! Most indítom a Ubuntu telepítését. Emiatt kilépek.

krnacspeter81 írta...

Sziasztok nálam a lemezkezelésbe látja a kártyát de olyat ír ki hogy online meg nem lefoglalt.formázni nem tudom üdv peti

Névtelen írta...

Sziasztok,
elolvasva az elozmenyeket rakerestem erre a Disk Manegement-re de az en kartyamat nem talalja. Ilyenkor mi a teendo???
csaba.szaxon@gmail.com

Névtelen írta...

Szia!

Nekem is hasonló problémám van a 8 GB-s memória kártyámmal, a különbség, hogy mindenféle előzmény nélkül adta meg magát... Hajnalba működött, aztán legközelebb délután nyúltam a telefonhoz, és jelezte hogy nem érzékelhető memóriakártya... Ezután beletettem mindenbe (másik telefon, mp 4, számítógép), de semmi... Most egy adapterrel tettem bele a laptopba, és ez érzékeli magát a kártyát, de azt írja, hogy csak formázni tudom.. Meg hogy nincsenek rajta felismerhető fájlok meg stb... Megpróbálnám ezt amit ide kitettél, de a probléma, hogy nekem már Windows 8-om van... Tudnál esetleg ebben segíteni?? Itt, vagy külön emailben..: timi.szilagyi@citromail.hu

Várom mielőbbi válaszod akár itt, akár ott! :)

Üdvözlettel
Tímea

Unknown írta...

Hasznos infó! Grat! Nekem is bevált!

Névtelen írta...

Sziasztok!
Micro SD 32 Gb-os kártyámat semmi nem ismeri fel mióta a tabom tönkre ment! Próbálkoztam az itt leírtakkal de csak az adaptert olvasta be a laptop! Így nem tudom mi lehet a probléma vele! Valaki help please!!
Lehetőleg a segítsegeket a dnszarvas@gmail.com cimemre kérném!
Előre is köszönöm!

Unknown írta...

Szia!

Ismerem ezt az eljárást, de eszembe nem jutott volna. Köszönöm, nagyszerű ötlet volt. Megmentetted a kártyámat. 1000xköszi.

Zoltán

Unknown írta...

Szia!

Ismerem ezt az eljárást, de eszembe nem jutott volna. Köszönöm, nagyszerű ötlet volt. Megmentetted a kártyámat. 1000xköszi.

Zoltán

Unknown írta...

Szia!

Ismerem ezt az eljárást, de eszembe nem jutott volna. Köszönöm, nagyszerű ötlet volt. Megmentetted a kártyámat. 1000xköszi.

Zoltán

Unknown írta...

Szia!

Ismerem ezt az eljárást, de eszembe nem jutott volna. Köszönöm, nagyszerű ötlet volt. Megmentetted a kártyámat. 1000xköszi.

Zoltán

Jano023 írta...

Örülök ha segített.